Ohhh Ibuu

My title about mother , ohhh ibuu gosssshhh ap barang ibu weyh , Lagi sedap dgn pnggilan ummi(korang taa suka nan pnggilan ito ? aku peduli ap kan , aku pnyaa pasal ah cebok jerp)kn-2 ,Hurmmm ummi kau larr ratu dlm hidup kami , kau pembawa rezeki kami , tanpa mu ummi saya dan yg laen tiada hala tuju

Kau pembawa kecerian dlm keluarga ini , tanpa mu ummi kami tidak bahagia seperti keluarga laen.

Kau membuat kami cinta pada mu , kerana setiap masakkan kau terlalu istimewa .

Akan tetapi bagi ku cuti seminggu ini tidak bermakna bagiku , Aku terlalu rindukan mu ummi , Cuti ini jugak tidak bermakna bagi ku , kerana aku telah sakitkan hati seorang insan yang telah bertarung nyawa untunk melahirkan ku hingga sembilan bulan , Dan cuti seminggu ini juga aku tidak menjadi seorang anak yang bertanggungjawab sebagai seorang anak , Aku lalai dengan duniawi , hiburan dan kawan-2 , aku terlalu ikutkan hawanafsu remaja dengan duniawi ini .

Aku abaikn dia ketika di rumah , Aku menguris kan hati orang tua ku .

Aq menyesal kerana membuat hati orang tua ku terguris . Aku menyesal kerana diri di kuasai dunaiwi , hiburan dan kawan-2 . Aku tidak inginkan jadi akan yg derhaka atau pun kacang lupa kan kulit ? Aku ingin melihat tawa nya , senyum nyaa dan wajah nyaa tiap pagi .

Ohh ummi map kan daku keran tidak hormat , jujur dan memberi kasih sayang seperti ummi memberi kasih sayang pada angah , Angah tidak ingin ken perubah pada diri angah . Angah sayang kan ummi map kan angah kerana membuat hati ummi terguris , sakit dan marah .



Angah berjanji akn berubah tiada lagi sakit hati , terguris dan marah dalam diri ummi ini lagi ....

ILOVEYOUVERYMUCH H A S L I N D A  I L I A S <3 <3 <3